Meer succes door het optimaliseren van je PR-middelen

Heeft jullie organisatie een website, maar is hij verouderd? Verstuur je met regelmaat een nieuwsbrief, maar wordt hij niet goed gelezen? En de flyer of brochure, spreekt deze wel de juiste mensen aan?

Als stichting in zorg en welzijn wil je zichtbaar zijn. Om dat te bereiken moeten al je communicatiemiddelen op elkaar afgestemd zijn. Dat hoeft niet per se heel flitsend of trendy, maar ze moeten wél de juiste uitstraling hebben. En je teksten moeten iets losmaken bij de lezer die je wilt bereiken.

Het is goed om af en toe je PR eens te evalueren. Leg alle communicatiemiddelen eens bij elkaar op tafel. Past de uitstraling nog bij de organisatie? En past de uitstraling bij de klanten en vrijwilligers die jullie willen bereiken? Maak ook eens een overzicht van wat jullie communiceren, wanneer en welke kanalen gebruikt worden.

Ik help je om je communicatiemiddelen beter op elkaar aan te laten sluiten en geef advies over het schrijven van (web)teksten, het gebruik van afbeeldingen en video en laat je manieren zien om de juiste middelen te gebruiken om de boodschap over te brengen.

Dan kun je zelf al heel veel bereiken zonder meteen je hele huisstijl overhoop te gooien. Met mijn creativiteit en ervaring laat ik je op een frisse manier naar je eigen middelen kijken.